Показано матеріалів: 161-170
У категорії матеріалів: 218
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 21 22 »

Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури

Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури
Богосвятська А.І.  Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 34-41

Рідна мова - духовний скарб нації. Відео-презентація

Рідна мова - духовний скарб нації. Відео-презентація
Відео-презентація позакласного заходу до Міжнародного дня рідної мови. (21 лютого -  Міжнародний день рідної мови.)
Захід підготували учні 5-9 класів Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 20 та вчителі світової літератури Химинець А.А. та Тонкошкурова Л.І.

"Словниковий куб"

"Словниковий куб"
Метод для проведення словникової роботи  як випереджуюче індивідуальне або групове завдання для кращого розуміння нових слів, понять у шести площинах

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Скрапбук»

«Скрапбук»
Метод розвитку творчої діяльності учнів

"Штрихи"

"Штрихи"
Штрихи до правил, штрихи до думок, штрихи, що дозволяють перевірити словарний запас школярів, їх уміння бачити і застосовувати частини мови, складати тематичні складні (красиві!) речення.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Гронування» (Кластер, Веббінг, Ментальна карта, Семантична карта)

«Гронування» (Кластер, Веббінг, Ментальна карта, Семантична карта)
Стратегія навчання, яка спонукає учнів вільно думати й відкрито
висловлюватися на певну тему, спрямована на стимулювання мислення про
зв’язки між окремими поняттями.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Сенкан (синканта, синквейн)

Сенкан (синканта,  синквейн)
Неримований 5-ти рядковий вірш (синквейн з французької мови означає «п'ять рядків»)

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Письменники ювіляри 2013 року

Письменники ювіляри 2013 року
Письменники ювіляри 2013 року

"Піраміда твору"

"Піраміда твору"
Метод аналізу художнього твору, який будується за алгоритмом

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Метод «ПРЕС»

Метод «ПРЕС»
Цей метод допомагає навчитися знаходити вагомі аргументи і формулювати свою думку відносно спірного питання; розбиратися у своїх ідеях, а також-формулювати їх у вигляді чіткої та логічної структури. Стратегія може бути використана на будь-якому етапі уроку.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010
« 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 21 22 »