Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [31] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
Богосвятська А.І. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 34-41 |
Відео-презентація позакласного заходу до Міжнародного дня рідної мови. (21 лютого - Міжнародний день рідної мови.) Захід підготували учні 5-9 класів Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 20 та вчителі світової літератури Химинець А.А. та Тонкошкурова Л.І. |
Метод для проведення словникової роботи як випереджуюче індивідуальне
або групове завдання для кращого розуміння нових слів, понять у шести
площинах Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Метод розвитку творчої діяльності учнів |
Штрихи до правил, штрихи до думок, штрихи, що дозволяють перевірити словарний запас школярів, їх уміння бачити і застосовувати частини мови, складати тематичні складні (красиві!) речення. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Стратегія навчання, яка спонукає учнів вільно думати й відкрито висловлюватися на певну тему, спрямована на стимулювання мислення про зв’язки між окремими поняттями. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Неримований 5-ти рядковий вірш (синквейн з французької мови означає «п'ять рядків») Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Письменники ювіляри 2013 року |
Метод аналізу художнього твору, який будується за алгоритмом Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Цей метод допомагає навчитися знаходити вагомі аргументи і формулювати свою думку відносно спірного питання; розбиратися у своїх ідеях, а також-формулювати їх у вигляді чіткої та логічної структури. Стратегія може бути використана на будь-якому етапі уроку. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |