Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [31] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
Програма ЗНО із світової літератури Додаток до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.01.2012 № 16 |
Відомі психологи Дж.Брендсфорд і Д. Стайн розробили «ідеальний» метод розв'язання проблем. Вони так і назвали його - «ІДЕАЛ» (IDEAL). Кожна буква - це крок, який потрібно зробити, щоб підвищити ймовірність виходу з важкої ситуації. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Книжкові трейлери (буктрейлери) з'явилися у світі в 2003 році і відтоді активно розвиваються. |
Метод символічного бачення (або Спіч у малюнках) Символ як глибинний образ реальності, що містить у собі її зміст, може виступати засобом спостереження та пізнання цієї реальності. Метод символічного бачення полягає у відшуканні або побудові учнем зв’язків між об’єктом та його символом. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Метод блайднес (від англ. – сліпий) спонукає учнів до логічного мислення, розвиває зв’язне мовлення Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Мудрість щирого подарунку. Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів». Урок на конкурс: "Мультимедійна презентація на уроці аналізу та інтерпретації художнього твору". Презентація до уроку |
Цей метод постановки і вирішення проблеми дозволяє описати і спробувати вирішити ціле коло проблем Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Фрагмент аналізу образу лицаря Делоржа Проблемне питання. Чи можна вважати Делоржа справжнім лицарем? Зарубіжна література в школах України. – 2012. - № 9. – С.18 |
Сипко, Людмила. Вивчення художнього твору в єдності його змісту і форми [Текст] / Людмила Сипко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - N 10. - С. 19-24 |
Жінки у житті і творчості письменників Історії кохання Дж.Лондона, Р.Бернса, Міцкевича, Бальзака, Стендаля, Шекспіра |