Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [31] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
Вебінар від журналу "Зарубіжна література" - "Ігрові методи як ефективні методичні родзинки сучасного уроку", автор Леся Сич |
Методичні родзинки від Лесі Сич (вебінар журналу "Зарубіжна література) |
Список літератури укладено за програмою із зарубіжної літератури для 10–11 класів (рівень стандарт/профільний рівень). (Наказ МОН № 1407 від 23.10.2017) |
Список літератури укладено за програмою «Світова література 5-9 кл». Авторський колектив: О.М.Ніколенко (керівник колективу), К.В.Таранік-Ткачук, С.П.Фоміна, О.В.Ревнивцева, Т.П.Сегеда, Н.В.Онищенко (Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804) |
Учням пропонується самостійно опрацювати зміст тексту підручника (індивідуально або в групі). Потім вони отримують робочий лист з конкретними питаннями і завданнями з метою обробки інформації, що міститься в тексті |
Ми називаємо спектром творче завдання у вигляді кола або квадрата, розділеного на сегменти різних кольорів згідно з колірною палітрою аналізованого твору. |
Цього року виповнюється:
|
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 |
Метод гейзерінг (скорочено від англ. - gathering information about the problem - збір інформації про проблему) базується на підборі та обробці різноманітних відомостей щодо проблеми, яка розглядається. |
Оксана Ерёмина ЛітератУРА |