Показано матеріалів: 21-40
У категорії матеріалів: 45
Сторінки: « 1 2 3 »


«Від життєпису письменника до захоплення літературою…»

«Від життєпису письменника до захоплення літературою…»
«Від життєпису письменника до захоплення літературою…» - освітній проект Флешар Олександри Богданівни (вчителя української мови та літератури Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука»), його завдання - продемонструвати цікаві, нетрадиційні, інколи навіть несподівані підходи до вивчення біографії письменника.

200 глаголов цифровой таксономии Блума

200 глаголов цифровой таксономии Блума
Пуговицы Блума - прием, придуманный Колин Аланиз, американской учительницей из Техаса. Освоить тему или понятие - довольно скучная постановка задачи, особенно для младших школьников. Куда привлекательнее звучит - застегнуть рубашку. Если рубашка полностью застегнута, ты одет и готов в путь. Иными словами, ученик овладеет понятием/темой, выполнив задания всех уровней от запоминания к созданию.

РОФТ (роль, отримувач, форма, тема)

РОФТ (роль, отримувач, форма, тема)
Метод, за допомогою якого текст набуває певної форми; він полягає у визначенні ролі (хто пише лист), отримувача (хто отримує), формату та теми.

"Шість капелюхів мислення" на уроках світ.літ-ри

"Шість капелюхів мислення" на уроках світ.літ-ри
Як навчити дитину думати і творити? Автор матеріалу ділиться власним досвідом роботи щодо розвитку мислення як логічного, так і творчого, нестандартного, креативного, евристичного на уроках світової літератури.

Химинець А. "Шість капелюхів мислення". Використання методу Едварда де Боно на уроках світової літератури// Світова література. Шкільний світ, 2014. - № 19. - С.6-13

Розмальовки для аналізу образу Євгенія Онєгіна

Розмальовки для аналізу образу Євгенія Онєгіна
Буклет-розмальовка для аналізу образу Євгенія Онєгіна

Интерактивное обучение по методу Э. Мазура (один из видов перевёрнутого обучения)

Интерактивное обучение по методу Э. Мазура (один из видов перевёрнутого обучения)
Учить учиться – одна из важнейших задач современного образования. Однако любая идея  требует конкретных конкретных шагов, приёмов и методов.
Без сомнения, образование – больше, чем просто передача информации.

"Кубування"

"Кубування"
Методична стратегія, яка дає змогу зрозуміти явище різнобічно, у 6 різних площинах

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Піраміда Блума (таксономія Блума, «ромашка» питань)

Піраміда Блума  (таксономія Блума, «ромашка» питань)
Таксономія Блума – це ієрархічно взаємопов'язана система освітніх цілей. Кожен її рівень спрямований на формування певних навичок мислення (від простого до складного).

"Прості та складні запитання"

"Прості та складні запитання"
Прийом "прості та складні запитання" може бути використаний на стадії виклику - це запитання до вивчення теми, на стадії усвідомлення - спосіб активної фіксації запитань по змісту прочитаного, на стадії рефлексії - демонстрація розуміння пройденого.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Дискусійна сітка Елвермана або «павутинка» дискусії

Дискусійна сітка Елвермана або «павутинка» дискусії
Дискусійна сітка Елвермана або «павутинка» дискусії
Стратегія спрямована на організацію дискусії в класі й формування в учнів чіткої позиції щодо обговорюваних проблем на рівні дібраних ними аргументів.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

"Плейкаст"

"Плейкаст"
Плейкасти – інтерактивні листівки, оригінальний спосіб виразити себе

"Словниковий куб"

"Словниковий куб"
Метод для проведення словникової роботи  як випереджуюче індивідуальне або групове завдання для кращого розуміння нових слів, понять у шести площинах

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Скрапбук»

«Скрапбук»
Метод розвитку творчої діяльності учнів

"Штрихи"

"Штрихи"
Штрихи до правил, штрихи до думок, штрихи, що дозволяють перевірити словарний запас школярів, їх уміння бачити і застосовувати частини мови, складати тематичні складні (красиві!) речення.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Гронування» (Кластер, Веббінг, Ментальна карта, Семантична карта)

«Гронування» (Кластер, Веббінг, Ментальна карта, Семантична карта)
Стратегія навчання, яка спонукає учнів вільно думати й відкрито
висловлюватися на певну тему, спрямована на стимулювання мислення про
зв’язки між окремими поняттями.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Сенкан (синканта, синквейн)

Сенкан (синканта,  синквейн)
Неримований 5-ти рядковий вірш (синквейн з французької мови означає «п'ять рядків»)

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

"Піраміда твору"

"Піраміда твору"
Метод аналізу художнього твору, який будується за алгоритмом

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Метод «ПРЕС»

Метод «ПРЕС»
Цей метод допомагає навчитися знаходити вагомі аргументи і формулювати свою думку відносно спірного питання; розбиратися у своїх ідеях, а також-формулювати їх у вигляді чіткої та логічної структури. Стратегія може бути використана на будь-якому етапі уроку.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

Метод «ІДЕАЛ»

Метод «ІДЕАЛ»
Відомі психологи Дж.Брендсфорд і Д. Стайн розробили «ідеальний» метод розв'язання проблем. Вони так і назвали його - «ІДЕАЛ» (IDEAL). Кожна буква - це крок, який потрібно зробити, щоб підвищити ймовірність виходу з важкої ситуації.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

"Буктрейлер"

"Буктрейлер"
Книжкові трейлери (буктрейлери) з'явилися у світі в 2003 році і відтоді активно розвиваються.
« 1 2 3 »