Світ літератури
Перекладач

Меню сайту

Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [13]ЗНО [5]
Методична скарбничка [49]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Мої сайти
Русский язык в укр.школе. Сайт Химинец А.А.

Літера. Блог Химинець А.А.

О.Духнович - будитель Закарпаття

Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1325

Кнопка сайту

Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0

Життя сайту

Сайт відвідали
baranolena
tatazhidun
galinaglushhak
tatiana_kozhanova
serb_dasha
z_tat_m
lesja150709
jokua
khristina-mikhajjlishin
lena_fedorova
Гість ,

К-сть матеріалів
Новини: 160
Файли: 583
Методика: 163
Записник: 135
Відео: 357
Сайти: 189
Фото: 107
Коментарі: 117

Відзнака


Головна » Методика » Інтерактивні методи
Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [13]ЗНО [5]
Методична скарбничка [49]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт
"
Світ літератури. Химинець А.А.
" є обов'язковим!


Дискусійна сітка Елвермана або «павутинка» дискусії
19.03.2013, 19:54

Дискусійна сітка Елвермана або «павутинка» дискусії

Стратегія спрямована на організацію дискусії в класі й формування в учнів чіткої позиції щодо обговорюваних проблем на рівні дібраних ними аргументів.

Алгоритм роботи.

Учитель формує проблему над якою працює клас. Для організації роботи учням пропонується користуватися таблицею:

ТАК

ПРОБЛЕМА

НІ

 

 

 

У двох колонках «Так» – «Ні» фіксуються аргументи, що схвально або заперечно відповідають на проблему.

Кожний учень робить свій висновок щодо поставленої учителем проблеми.

Стратегія має за мету допомогти словесникові організувати у класі дискусію, а учневі – розібратися у питаннях, які виносяться на розсуд. Застосовується під час аналізу художніх творів у тому числі при виборі пообразного та ідейно-тематичного шляху аналізів художнього тексту.

Приклад орієнтовного заповнення таблиці "Дискусійна сітка Елвермана"

Чи потрібно було Бену брати свого сина Деві у небезпечну подорож?

Так, саме завдяки цій подорожі вони змогли по-новому подивитися та зрозуміли одне на одного

Ні, батько наражав на велику небезпеку своє  життя та життя Деві

Саме у екстремальній ситуації батько починає пізнавати свого сина. Він бачить його вперше таким, яким Деві був насправді. Він бачить і страх і мужність хлопця. Бен знаходить слова, щоб підбадьорити сина, він   розуміє, що «десятирічній дитині належало виконати справу нелюдської трудності». Батько відкрив для себе риси характеру та якості, які раніше не бачив у сина, про які навіть не здогадувався, а син побачив, що батько любить його.

Бен займається небезпечною справою - підводною зйомкою акул і, як дорослий чоловік розуміє, що піддає своє життя ризику. В оповіданні він, важко поранений, ставить 10-річного хлопчика перед складним завданням – вести літак. А Деві – ще дитина, яка дуже сильно переживає, страждає і боїться.

 

 

Висновок

На нашу думку, Бену не потрібно було брати сина у таку небезпечну подорож. Та саме у такій екстремальній ситуації вони могли пізнати один одного,  вони зуміли з честю пройти випробування, що випали на їхню долю, і не тільки залишились живі, а й подолали отой найважчий  останній дюйм, що наблизив їх один до одного.


Категорія: Інтерактивні методи | Добавил: adriana | Теги: методи, інтерактивні методи, павутинка дискусії, Дискусійна сітка Елвермана
Переглядів: 3189 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
Всього комментарів: 0
avatar
Поділіться

Форма входу

Пошук

Нове на сайті
П.Зюскінд «Запахи. Історія одного вбивці». Анкета повісті
П.Зюскінд. Портфоліо письменника
М.Павич "Дамаскин". Анкета твору
Милорад Павич. Допомога учню
Р.Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Уривки з твору
Выбор приложений к уроку на основе таксономии Блума
«Від життєпису письменника до захоплення літературою…»
Світова література. Програма для ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
Жага до життя. Худ. фільм
«Чайка Джонатан Лівінгстон». Буктрейлер
Маяковский от А до Я
Письма Шерлоку Холмсу

Новини освіти

Facebook
Адріана Химинець

Створіть Свою Візитку

Спілкуйся рідною!

Антивірус

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт є обов'язковим © Світ літератури Химинець А.А. 2012-2017
%
 З думкою про учня... Портал для учителей Самопознание – Путь Домой Каталог україномовних сайтів Освітній портал Учительский портал Учительський журнал Яндекс.Метрика Анализ веб сайтов Рейтинг@Mail.ru UkrNET - поисково-информационный ресурс
Никнейм Світ літератури (сайт Адріани Арпадівни Химинець) зарегистрирован!