Перекладач

Меню сайту

Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [14]ЗНО [5]
Методична скарбничка [50]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Мої сайти
Русский язык в укр.школе. Сайт Химинец А.А.

Літера. Блог Химинець А.А.

О.Духнович - будитель Закарпаття

Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1339

Кнопка сайту

Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0

Життя сайту

Сайт відвідали
nolena2
Everett
lvs
viktory_102451
baranolena
tatazhidun
galinaglushhak
tatiana_kozhanova
serb_dasha
z_tat_m
Гість ,

К-сть матеріалів
Новини: 160
Файли: 581
Методика: 165
Записник: 135
Відео: 358
Сайти: 189
Фото: 107
Коментарі: 117

Відзнака


Головна » Методика » » Методична скарбничка

У категорії оголошень: 50
Показано оголошень: 1-20
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів
посилання на сайт є обов'язковим!

© Світ літератури. Химинець А.А.

Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [14]ЗНО [5]
Методична скарбничка [50]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Размещать ли что-то действительно нужное, превратив сайт в рабочий инструмент, или просто ограничиться тем, что вы «отметились» в сети — решать вам.
Интернет-представительства есть у большинства компаний и значимых специалистов. Чем вы хуже? Думается, что даже лучше, ведь персональный сайт учителя предоставляет большую свободу творчества. Что, в свою очередь, рождает ответственность.   
Методична скарбничка | Переглядів: 35 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 15.06.2017 | Коментарі (0)

Какие вопросы следует себе задать, прежде чем выбрать приложения и инструменты для освоения учебного материала? Применение информационных технологий не должно быть самоцелью, оно должно логично вплетаться в урок и работать для достижения поставленных учителем целей, способствовать лучшему усвоению материала, развитию универсальных учебных действий ученика. А это достигается четким представлением того, что мы хотим, какие шаги для этого нужно предпринять и какие инструменты для достижения целей могут быть использованы.
Методична скарбничка | Переглядів: 469 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 01.01.2017 | Коментарі (0)

«Від життєпису письменника до захоплення літературою…» - освітній проект Флешар Олександри Богданівни (вчителя української мови та літератури Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука»), його завдання - продемонструвати цікаві, нетрадиційні, інколи навіть несподівані підходи до вивчення біографії письменника.
Інтерактивні методи | Переглядів: 698 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 21.11.2016 | Коментарі (0)

Чим більше ви читаєте, тим грамотніше і цікавіше спілкуєтесь. І вибір правильної літератури грає тут не останню роль. У цій статті ми розповідаємо, чим поглиблене читання відрізняється від поверхневого і які книги потрібно читати, щоб стати чудовим співрозмовником.
Методична скарбничка | Переглядів: 278 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 06.08.2016 | Коментарі (0)

Про те, як потрібно викладати літературу дітям. Думка цікава, неоднозначна та доволі актуальна, незважаючи на те, що висловлена понад тридцять років тому.
Вивчення літератури надає доступ до найрізноманітнішої інформації і допомагає краще розуміти самих себе, суспільство й нашу історію. Але його головною метою завжди лишатиметься краще розуміння та отримання насолоди від самої літератури. Тож ми маємо приділяти увагу літературним текстам, а не використовувати їх, аби просувати форми навчання.
Методична скарбничка | Переглядів: 304 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 05.08.2016 | Коментарі (0)

Мы учимся мыслить, пока учимся выражать свои мысли. Поговорим об основном образовательном инструменте, который для этого предназначен.
Эссе — это жанр с долгой и интересной историей. В литературе с ним связаны имена Монтеня, Кьеркегора, Эмерсона, Камю и многих других мыслителей. В отличие от рассказа или романа, которые традиционно относят к области фикции, эссе — это ещё и важнейший образовательный инструмент.
Методична скарбничка | Переглядів: 388 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 09.07.2016 | Коментарі (0)

Adguard – это блокировщик рекламы. Он защищает от всех видов рекламы в Интернете, в том числе раздражающих тизеров и pop-up окон. Для этого программа использует фильтры, каждый из которых имеет свои собственные правила фильтрации для всех видов рекламного контента. Эти фильтры загружаются автоматически в зависимости от посещаемых веб-сайтов. Есть отдельные фильтры для англоязычных и русскоязычных сайтов; присутствует даже Spyware-фильтр, который защищает от сайтов, пытающихся отслеживать действия пользователя в Интернете. Подробная информация о доступных фильтрах имеется на официальном сайте разработчиков Adguard.
Методична скарбничка | Переглядів: 292 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 03.07.2016 | Коментарі (0)

Цей словник - одна з перших спроба створення електронного шкільного словника з теорії літератури. Шкільного - тобто він мало знадобиться для прочитання академічних праць, але дуже стане у пригоді для розуміння підручників, посібників, і, певна річ, художніх творів, призначених для старшокласника. Словник зорієнтовано на 11-й клас, тому значна кількість статей у ньому стосується ХХ століття у світовій та українській літературі.
Методична скарбничка | Переглядів: 626 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 29.04.2016 | Коментарі (0)

Як легко запам'ятати віршові розміри
З блогу вчителя української мови та літератури Кунашенко Наталії Григорівни
Методична скарбничка | Переглядів: 761 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 25.04.2016 | Коментарі (0)

За письмове мовлення (твір, переказ) виставляють одну оцінку: на основі підрахунку допущених недоліків за зміст і помилок за мовне оформлення, ураховуючи їх співвідношення.
Єдину оцінку за письмову роботу виводять так: до кількості балів, набраних за зміст переказу чи твору, додається  кількість балів за мовне оформлення, і їхня сума ділиться на два. При цьому якщо частка не є цілим числом, то враховується динаміка навчальних досягнень учнів (на користь дитини).
Методична скарбничка | Переглядів: 777 | Завантажень: 225 | Додав: adriana | Дата: 23.02.2016 | Коментарі (0)

Мовленнєва діяльність на урок літератури, як правило, завершується створенням мовленнєвого висловлювання чи тексту.
Аналізуючи твори, вчитель повинен правильно кваліфікувати кожне порушення мовної норми, кожен недолік у змісті. Це необхідно для подальшої правильної організації роботи над попередженням помилок з метою вдосконалення мовлення учнів.
Методична скарбничка | Переглядів: 836 | Завантажень: 295 | Додав: adriana | Дата: 22.02.2016 | Коментарі (0)

Питання якості читання та сприймання інонаціональних творів перебувають у полі зору світової наукової думки протягом тривалого часу. На початку ХХІ столітті основні пріоритети освітнього простору також зосереджені на проблемі полікультурного розвитку особистості, що немислимий без «об’єктивних уявлень про етнокультурне різноманіття світу». Як доводить наука, такі уявлення найефективніше формуються шляхом залучення до кращих надбань літератури народів світу.
Методична скарбничка | Переглядів: 330 | Завантажень: 29 | Додав: adriana | Дата: 21.02.2016 | Коментарі (0)

Михайло Рошко: Постмодернізм. Публічна лекція
Методична скарбничка | Переглядів: 493 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 13.12.2015 | Коментарі (0)

Scratch задумывался как простой и наглядный язык программирования для знакомства учеников младших классов с основами программирования. Его создатель Митчел Резник считает, что активное познание — познание через моделирование окружающего мира — является наиболее эффективным способом обучения. Так мы учим наших детей создавать и трансформировать мир вокруг себя, не останавливаясь на уровне «обычного пользователя».
Методична скарбничка | Переглядів: 716 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 18.10.2015 | Коментарі (0)

Назначение программы - помочь учителю в разработке календарно-тематического планирования. В частности, программа существенно экономит время, необходимое для расстановки дат проведения уроков и анализа количества часов, приходящихся на изучение учебной дисциплины в календарных границах учебного периода согласно составленному расписанию уроков.
Методична скарбничка | Переглядів: 1055 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 18.10.2015 | Коментарі (0)

Недавно один мой коллега, которого я очень уважаю, в полемике об использовании на уроках компьютеров, написал: «Боюсь даже представить, чего добился бы Сократ, будь у него не только палочка для песка, но и компьютер, интернет, камера и так далее…»
Методична скарбничка | Переглядів: 476 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 18.10.2015 | Коментарі (0)

Формування в учнів навичок працювати над художнім текстом на уроках зарубіжної літератури це альфа і омега успішного вивчення предмета. Більш того, вчитель має розвинути творчі здібності дитини, навчити її неординарно мислити, зіставляти, порівнювати на матеріалі програмних творів, через міжпредметні зв’язки.
Важливим є те, щоб школяр саме на уроках літератури відчув себе не рядовим читачем - «споживачем інформації», а співтворцем майстра художнього слова. З огляду на це, в посібнику пропонується окрім традиційних диференційних завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів) завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва (живопис, музику, скульптуру тощо), міжлітературні зв’язки, сприяти розвитку ерудованості, навиків усного спілкування (соціологічні опитування), писемного мовлення (робота з мовним матеріалом, вміння формулювати тези і висновки) та ін.
Методична скарбничка | Переглядів: 1409 | Завантажень: 573 | Додав: adriana | Дата: 23.09.2015 | Коментарі (0)

І.Ціко. Організація роботи з оригіналом і перекладом на уроках зарубіжної літератури в 5-7 класах (до проблеми формування етнокультурної компетентності учнів)
Останнім часом українське суспільство перед системою загальної середньої освіти ставить ряд важливих питань, пов’язаних із формуванням у підростаючого покоління національно-культурної ідентичності, збереженням самобутності рідної (української) культури, а також етнокультур народів, які проживають на території нашої країни та за її межами, вихованням толерантного ставлення до матеріальних і духовних надбань людства, плеканням мирного співіснування та діалогу між представниками різних етносів і національностей. У контексті сказаного значущою стає роль шкільного курсу «Зарубіжна література».
Методична скарбничка | Переглядів: 418 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 23.09.2015 | Коментарі (0)

Ціко І. Г. Медіадидактичний аспект формування етнокультурної компетентності учнів 5-7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури
У статті зосереджено увагу на теоретичному обґрунтуванні методичних прийомів, які застосовуються вчителем-практиком для створення медіаконтенту в якості аудіовізуального супроводу навчальної теми з літератури, а також доводиться його ефективність за результатами експериментального навчання. У розрізі проблеми формування етнокультурної компетентності учнів 5-7 класів в процесі вивчення зарубіжної літератури на основі авторитетних науково-методичних джерел і огляду практичних методичних знахідок визначається зміст та характер використання етнокультурного фону й шрифто-стилізованого маркування тексту як технологічного інструментарію для створення навчальної наочності.
Методична скарбничка | Переглядів: 446 | Завантажень: 57 | Додав: adriana | Дата: 23.09.2015 | Коментарі (0)

Відео збірка методичних матеріалів від інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Юрій Ковбасенко. Сучасна шкільна літературна освіта проблеми і перспективи
Олена Котусенко. Нормативно правове забезпечення викладання зарубіжної літератури
Світлана Сафарян Технології аналізу художнього тексту
Світлана Сафарян. Шляхи удосконалення уроку літератури в контексті проблем сучасної шкільної літератури
Олена Покатілова. Вивчення творів сучасної зарубіжної літератури у 7 класі
Олена Ісаєва. Креолізований текст на уроках світової літератури як фактор активізації читацької діяльності
 
Методична скарбничка | Переглядів: 1067 | Завантажень: 0 | Додав: adriana | Дата: 29.08.2015 | Коментарі (0)

1-20 21-40 41-50
Поділіться

Форма входу

Пошук

Нове на сайті
А.Азімов. Життя і творчий шлях. Презентація
П.Зюскінд «Запахи. Історія одного вбивці». Анкета повісті
П.Зюскінд. Портфоліо письменника
М.Павич "Дамаскин". Анкета твору
Милорад Павич. Допомога учню
Сайт учителя: как сделать и чем наполнить
Оновлена програма із зарубіжної літератури для 5-9 класів.
Выбор приложений к уроку на основе таксономии Блума
"Пересохла земля". Худ.фільм
Оскар Уайльд "Мальчик-звезда". Диафильм
Маяковский от А до Я
Письма Шерлоку Холмсу

Новини освіти

Facebook
Адріана Химинець

Створіть Свою Візитку

Спілкуйся рідною!

Антивірус

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт є обов'язковим © Світ літератури Химинець А.А. 2012-2017
%
 З думкою про учня... Портал для учителей Самопознание – Путь Домой Каталог україномовних сайтів Освітній портал Учительский портал Учительський журнал Яндекс.Метрика Анализ веб сайтов Рейтинг@Mail.ru UkrNET - поисково-информационный ресурс
Никнейм Світ літератури (сайт Адріани Арпадівни Химинець) зарегистрирован!