Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [32] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
Урок з використанням методу "Шість капелюхів мислення" Тема. Генріх Гейне – німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом німецького поета Г. Гейне та його збіркою «Книга пісень»; поглиблювати навички аналізу поетичних творів; розвивати зв’язне мовлення учнів; сприяти вихованню високих почуттів. Химинець А.А. "Книга пісень" - видатне явище німецького романтизму//Світова література. Шкільний світ, 2015. - № 6. - С.10-17 |
Урок аналізу поетичного твору Тема. "Моя мрія в гори лине..." Любов до Батьківщини, до рідного краю у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині". Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю поета, проаналізувати поезію "Моє серце в верховині", удосконалювати вміння аналізу ліричних творів, виховувати любов до природи та Батьківщини Химинець А.А. "Моя мрія в гори лине..." Любов до Батьківщини, до рідного краю у вірші Роберт Бернса "Моє серце в верховині". //Зарубіжна література в школах України, 2012. - № 12. - С.33 |
Тема. Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича «Світязь». Мета: поглибити знання учнів про творчість А.Міцкевича, познайомити з баладою «Світязь», з’ясувати символічні образи балади та елементи фольклору; закріпити знання учнів про жанр балади, розкрити фольклорно-національні традиції в баладі, розвивати вміння виразного читання, аналізу художнього твору, виховувати кращі моральні якості людини.
|
Мета уроку: ознайомити із давньогрецьким міфом про Прометея, працювати над виразним читанням; вдосконалювати навички роботи з текстом, виховувати здатність на благодійні та героїчні вчинки Химинець А.А. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей// Зарубіжна література в школах України. – 2013. - № 9. – С.55-56 |
Геракл обрав небезпечний шлях подвигів до слави. Чи правильний вибір зробив герой? Чи потрібні були ці подвиги людям? Може краще було спокійно, насолоджуючись, прожити життя? Застосування комбінованого типу аналізу художнього твору Зарубіжна література в школах України, 2013. - № 6. - С.36-38 |
Компаративний аналіз художнього твору. Фрагмент уроку. Зарубіжна література в школах України, 2013. - № 4. - С.52-53 |
Урок присвячений незвичайному періоду в історії літератури - античності, давнині, коли елліни створювали цікаві, фантастичні, неперевершені міфи. У глибинах часу приховані ці дорогоцінні скарби і наша мета відкрити їх красу. Зарубіжна література в школах України, 2012. - № 1. С. 29-30 |
Фрагмент уроку стилістичного аналізу художнього твору. Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 2. - С. 19 |
Мудрість щирого подарунку. Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів». Урок на конкурс: "Мультимедійна презентація на уроці аналізу та інтерпретації художнього твору". Презентація до уроку |
Фрагмент аналізу образу лицаря Делоржа Проблемне питання. Чи можна вважати Делоржа справжнім лицарем? Зарубіжна література в школах України. – 2012. - № 9. – С.18 |
Урок за технологією Іntel® «Навчання для майбутнього» Зарубіжна література в школах України. – 2012. - № 4. – С.10-11 |
Фрагмент конспекту уроку з використанням інтерактивної технології Е. де Боно "Шість капелюхів мислення". "Про що плаче скрипка?" Воскресіння людської душі в оповіданні А. П. Чехова "Скрипка Ротшильда" Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу Сучасні підходи до вивчення світової літератури" // Зарубіжна література в школах України. – 2012. – № 2. – С. 20-21 |
Урок за проектною технологією "Краса, що відкриває очі людству та веде до щастя» Проблема краси та щастя у казках О.Уайльда «Щасливий принц», «День народження інфанти», «Хлопчик зірка» |
Проблемне питання "Розвиток творчого мислення учнів на уроках української та зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій" |
Урок за технологією критичного мислення. Химинець, А. А. Повчальне слово байки. Аналіз байок Езопа, Федра, Леонардо да Вінчі, Лафонтена, Сковороди [Текст] : конспект уроку [літератури] / А.А. Химинець // Зарубіжна література в школах України. — К. : Антросвіт, 2011. — № 10. — С. 13-15. |
Назва: 5 клас. Усі уроки зарубіжної літератури. Автор: Паращич В.В. Видавництво: Основа Рік: 2009. Сторінок: 302 с. Формат: pdf |
Автор: Хорошилова А. В. Назва: 6 клас. Усі уроки зарубіжної літератури. Видавництво: Основа Рік видання: 2008 Сторінок: 272 Формат: pdf |
Автор: Чередник Л.А Назва:10 клас. Усі уроки світової літератури. Рівень стандарт. Видавництво: Ранок Рік видання: 2011 Сторінок: 208 с. Формат: pdf |