Меню сайту

Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [16]ЗНО [5]
Методична скарбничка [50]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Кнопка сайту

Життя сайту

К-сть матеріалів
Новини: 147
Файли: 582
Методика: 167
Записник: 138
Відео: 358
Сайти: 189
Фото: 107
Коментарі: 117

Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1347

Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0

Відзнака
height="150"

Головна » Допомога учню і вчителю » » Інтерактивні методи



Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [16]ЗНО [5]
Методична скарбничка [50]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Копіювання та розміщення матеріалу на сторонніх сайтах
ЗАБОРОНЕНО!

© Світ літератури. Химинець А.А.


«Від життєпису письменника до захоплення літературою…»

21.11.2016, 18:19

«Від життєпису письменника до захоплення літературою…» - освітній проект Флешар Олександри Богданівни (вчителя української мови та літератури Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука»), його завдання - продемонструвати цікаві, нетрадиційні, інколи навіть несподівані підходи до вивчення біографії письменника.

З огляду на специфіку викладання цієї теми в 5-6-х, 7-8-х, 9-11-х класах, у рамках проекту виокремлено два тематичні модулі:

«Український письменник: доля, епоха, час», що передбачає виклад життєпису письменника в контексті суспільних, культурно-історичних подій доби;

«Розкрилля душі» - реалізація завдань цього модуля дасть змогу продемонструвати учням світоглядно-ціннісні орієнтири митця слова, його громадянську позицію, простежити витоки творчості і отримати уроки життєвої мудрості, що їх він дає нащадкам.

Проект передбачає моделювання нових підходів до вивчення життєпису Т.Шевченка, І.Франка, Лесі Українки і Б.Лепкого.
Такий вибір зумовлений кількома причинами: по-перше, це знакові постаті в українській літературі, і для того, щоб подолати певну «хрестоматійність», традиційність у викладі їх біографій, запропоновано комплекс взаємопов’язаних видів діяльності в українознавчому, а головне, сучасному для дітей різних вікових категорій контексті. По-друге, творчість цих письменників вивчається як у середніх, так і в старших класах, а відтак поданий у цікавій формі життєпис письменника стане змістовою основою, що сприятиме позитивному емоційному налаштування учнів на сприйняття творів того чи іншого письменника. Вивчення життєпису Богдана Лепкого запропоновано з метою продемонструвати різні види роботи на уроках літератури рідного краю.

У рамках проекту, зокрема на його діяльнісному етапі, передбачено проведення:
циклу уроків-досліджень «Територія міфу чи реальності» з використанням елементів технології критичного мислення та технології творчої майстерні;
циклу інтегрованих уроків з широкою міжпредметною інтеграцією (література-математика-образотворче мистецтво; література-географія-історія; література-риторика-мистецтво театралізації тощо);
циклу уроків-творчих майстерень зі створення біографічного есе, біографічних кросенсів, екзистенційних діалогів;
уроку-діалогу поколінь з використанням елементів технології діалогічного навчання;
уроку-літературного диліжанса;
реалізація мистецьких та учнівських короткотривалих проектів («Життєпис письменника в плакатах та марках: цікаво і несподівано», «Легенди письменницького роду», «Топ-10 цікавих фактів з життя улюбленого письменника») тощо.

Результатом діяльності учасників проекту (учнів 6-7-х, 9-10-х класів) стануть створені ними біографічні есе, біографічні кросенси, асоціативні етюди, сценарій, фотоколаж, колективний плакат життєпису митця, екзистенційні діалоги з письменником, біографічні інформаційні кейси, виступи, літературні диктанти, дописи на сайт школи, екскурсійна поїздка у с. Тухлю, сходження на гору Захар Беркут тощо.

 

Джерело http://lesiafleshar.blogspot.com/2015/02/blog-post_2.html


Категорія: Інтерактивні методи | Додав: adriana | Теги: інтерактивні методи, Флешар Олександра Богданівна, Методика, українська література, біографія письменника
Переглядів: 727 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
avatar

Форма входу

Пошук

Нове на сайті
Коваленко Л. Українська літ. Підручник. 7 кл.
А.Азімов. Життя і творчий шлях. Презентація
П.Зюскінд «Запахи. Історія одного вбивці». Анкета повісті
П.Зюскінд. Портфоліо письменника
М.Павич "Дамаскин". Анкета твору
Проект програми із зарубіжної літератури для 10–11 кл.
Оновлена програма з укр.літ. для 5-9 класів
Сайт учителя: как сделать и чем наполнить
"Пересохла земля". Худ.фільм
Оскар Уайльд "Мальчик-звезда". Диафильм
Н.Заболоцкий "Признание"
Маяковский от А до Я

Новини освіти

Facebook
Адріана Химинець

Створіть Свою Візитку

Антивірус

© Світ літератури Химинець А.А. 2012-2017
%
Літера. Блог Химинець А.А. О.Духнович - будитель Закарпаття Анализ веб сайтов UkrNET - поисково-информационный ресурс Яндекс.Метрика
Никнейм Світ літератури (сайт Адріани Арпадівни Химинець) зарегистрирован!