Перекладач

Меню сайту

Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [14]ЗНО [5]
Методична скарбничка [50]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Мої сайти
Русский язык в укр.школе. Сайт Химинец А.А.

Літера. Блог Химинець А.А.

О.Духнович - будитель Закарпаття

Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1339

Кнопка сайту

Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0

Життя сайту

Сайт відвідали
nolena2
Everett
lvs
viktory_102451
baranolena
tatazhidun
galinaglushhak
tatiana_kozhanova
serb_dasha
z_tat_m
Гість ,

К-сть матеріалів
Новини: 160
Файли: 581
Методика: 165
Записник: 135
Відео: 358
Сайти: 189
Фото: 107
Коментарі: 117

Відзнака


Головна » Методика » » Методична скарбничка
Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [14]ЗНО [5]
Методична скарбничка [50]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів
посилання на сайт є обов'язковим!

© Світ літератури. Химинець А.А.


Ціко І. Г. Різнорівневі та індивідуальні завдання із зарубіжної літератури для 5-7 кл.
файл (7.02Mb) ] 23.09.2015, 16:38
Формування в учнів навичок працювати над художнім текстом на уроках зарубіжної літератури це альфа і омега успішного вивчення предмета. Більш того, вчитель має розвинути творчі здібності дитини, навчити її неординарно мислити, зіставляти, порівнювати на матеріалі програмних творів, через міжпредметні зв’язки.
Важливим є те, щоб школяр саме на уроках літератури відчув себе не рядовим читачем - «споживачем інформації», а співтворцем майстра художнього слова. З огляду на це, в посібнику пропонується окрім традиційних диференційних завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів) завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва (живопис, музику, скульптуру тощо), міжлітературні зв’язки, сприяти розвитку ерудованості, навиків усного спілкування (соціологічні опитування), писемного мовлення (робота з мовним матеріалом, вміння формулювати тези і висновки) та ін.
Категорія: Методична скарбничка | Добавил: adriana | Теги: диференційовані завдання, Методика, зарубіжна література, Різнорівневі та індивідуальні завда, ціко
Переглядів: 1410 | Загрузок: 573 | Рейтинг: 5.0/2
Схожі матеріали
Всього комментарів: 0
avatar

Поділіться

Форма входу

Пошук

Нове на сайті
А.Азімов. Життя і творчий шлях. Презентація
П.Зюскінд «Запахи. Історія одного вбивці». Анкета повісті
П.Зюскінд. Портфоліо письменника
М.Павич "Дамаскин". Анкета твору
Милорад Павич. Допомога учню
Сайт учителя: как сделать и чем наполнить
Оновлена програма із зарубіжної літератури для 5-9 класів.
Выбор приложений к уроку на основе таксономии Блума
"Пересохла земля". Худ.фільм
Оскар Уайльд "Мальчик-звезда". Диафильм
Маяковский от А до Я
Письма Шерлоку Холмсу

Новини освіти

Facebook
Адріана Химинець

Створіть Свою Візитку

Спілкуйся рідною!

Антивірус

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт є обов'язковим © Світ літератури Химинець А.А. 2012-2017
%
 З думкою про учня... Портал для учителей Самопознание – Путь Домой Каталог україномовних сайтів Освітній портал Учительский портал Учительський журнал Яндекс.Метрика Анализ веб сайтов Рейтинг@Mail.ru UkrNET - поисково-информационный ресурс
Никнейм Світ літератури (сайт Адріани Арпадівни Химинець) зарегистрирован!