Світ літератури
Перекладач

Меню сайту

Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [13]ЗНО [5]
Методична скарбничка [49]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

Мої сайти
Русский язык в укр.школе. Сайт Химинец А.А.

Літера. Блог Химинець А.А.

О.Духнович - будитель Закарпаття

Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1298

Кнопка сайту

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Життя сайту

Сайт відвідали
neoendru76
avramenkoevgenia
shev
moskovchykviktoria
dbhcjsss
ailjukh
marianna161198
vshkolyarova
tonatalych
ajulijkab
Гість ,

К-сть матеріалів
Новини: 159
Файли: 571
Методика: 163
Записник: 135
Відео: 355
Сайти: 188
Фото: 107
Коментарі: 117

Відзнака


Головна » Методика » Методична скарбничка
Категорії
Усі уроки світової літератури [17]Інтерактивні методи [24]
Програми [13]ЗНО [5]
Методична скарбничка [49]Методичні рекомендації [20]
Календарне планування [13]Опис досвіду [3]
Мої уроки [14]Позакласна робота [9]

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт
"
Світ літератури. Химинець А.А.
" є обов'язковим!


Ціко І. Г. Різнорівневі та індивідуальні завдання із зарубіжної літератури для 5-7 кл.
файл (7.02Mb) ] 23.09.2015, 16:38
Формування в учнів навичок працювати над художнім текстом на уроках зарубіжної літератури це альфа і омега успішного вивчення предмета. Більш того, вчитель має розвинути творчі здібності дитини, навчити її неординарно мислити, зіставляти, порівнювати на матеріалі програмних творів, через міжпредметні зв’язки.
Важливим є те, щоб школяр саме на уроках літератури відчув себе не рядовим читачем - «споживачем інформації», а співтворцем майстра художнього слова. З огляду на це, в посібнику пропонується окрім традиційних диференційних завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів) завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва (живопис, музику, скульптуру тощо), міжлітературні зв’язки, сприяти розвитку ерудованості, навиків усного спілкування (соціологічні опитування), писемного мовлення (робота з мовним матеріалом, вміння формулювати тези і висновки) та ін.

Категорія: Методична скарбничка | Добавил: adriana | Теги: диференційовані завдання, Методика, зарубіжна література, Різнорівневі та індивідуальні завда, ціко
Переглядів: 1304 | Загрузок: 553 | Рейтинг: 5.0/2
Схожі матеріали
Всього комментарів: 0
avatar
Поділіться

Форма входу

Пошук

Нове на сайті
Е.Хемінгуей "Старий і море". Текст твору
Е.Хемінгуей "Старий і море". Допомога учню
Ернест Міллер Хемінгуей. Допомога учню
А.Камю «Чума». Анкета роману
Альбер Камю (1913-1960). Допомога учню
Выбор приложений к уроку на основе таксономии Блума
«Від життєпису письменника до захоплення літературою…»
Світова література. Програма для ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
"Старий і море". Буктрейлер
"Старик и Море". Худ.фильм
Маяковский от А до Я
Письма Шерлоку Холмсу

Новини освіти

Facebook
Адріана Химинець

Створіть Свою Візитку

Спілкуйся рідною!

Антивірус

При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт є обов'язковим © Світ літератури Химинець А.А. 2012-2017
%
 З думкою про учня... Портал для учителей Самопознание – Путь Домой Каталог україномовних сайтів Освітній портал Учительский портал Учительський журнал Яндекс.Метрика Анализ веб сайтов Рейтинг@Mail.ru UkrNET - поисково-информационный ресурс
Никнейм Світ літератури (сайт Адріани Арпадівни Химинець) зарегистрирован!