Показано матеріалів: 131-140
У категорії матеріалів: 218
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 21 22 »

Програма для 8-9 класів з поглибленим вивчення зарубіжної літератури

Програма для 8-9 класів з поглибленим вивчення зарубіжної літератури
Згідно з наказом Міністерства від 18.02.2008 р. № 99 «Про Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів» розроблено навчальну програму із зарубіжної літератури.
Навчальна програма для 8-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивчення зарубіжної літератури.  Укладачі: Ю.І. Ковбасенко, Г.М. Гребницький, Н.О. Півнюк, К.Н. Баліна, Г.В. Бітківська. Керівник авторського колективу Ю.І. Ковбасенко. За загальною редакцією Д.С. Наливайка. — К., Ірпінь: Перун, 2005.

Методика викладання світ. літ. Мірошниченко Л.Ф.

Методика викладання світ. літ. Мірошниченко Л.Ф.
Назва: Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах
Автор: Мірошниченко Л.Ф.
Видавництво: К.: Вища школа
Рік: 2007
Кількість сторінок: 415
Мова: українська
Формат: pdf
Розмір: 19,5 Mb

Балада А.Міцкевича «Світязь». Урок

Балада А.Міцкевича «Світязь». Урок
Тема. Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича «Світязь».
Мета: поглибити знання учнів про творчість А.Міцкевича, познайомити з баладою «Світязь», з’ясувати символічні образи балади та елементи фольклору; закріпити знання учнів про жанр балади, розкрити фольклорно-національні традиції в баладі, розвивати вміння виразного читання, аналізу художнього твору, виховувати кращі моральні якості людини.

 

Орієнтири літературного освітнього канону

Орієнтири літературного освітнього канону
На офіційному веб-сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти  розміщено для обговорення «Орієнтири літературного освітнього канону»(проект).

Суд над Хлопчиком зіркою. Відео-презентація

Суд над Хлопчиком зіркою. Відео-презентація
Відео-презентація до позакласного заходу "Суд над Хлопчиком зіркою (за казкою О.Уайльда "Хлопчик зірка")".
Захід проведено 10.12. 2013 р. у Мукачівській  ЗОШ І-ІІІ ст. № 20 вчителями світової літератури - Химинець А.А. та Тонкошкуровою Л.І.
Форма проведення. Вистава
Методичний коментар. Позакласний захід був проведений в рамках декади вчителів гуманітарного циклу на тему: «Екологічне виховання на уроках гуманітарного циклу»

Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей.

Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей.
Мета уроку: ознайомити із давньогрецьким міфом про Прометея, працювати над виразним читанням; вдосконалювати навички роботи з текстом, виховувати здатність на благодійні та героїчні вчинки
Химинець А.А. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей// Зарубіжна література в школах України. – 2013. - № 9. – С.55-56

Методичні рекомендації з проведення моніторингу

Методичні рекомендації з проведення моніторингу
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995 "Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти" та з метою оцінювання стану системи освіти та отримання об’єктивної інформації про якість освіти надсилаємо "Методичні рекомендації з проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі"
+Додатки

Професійний довідник учителя літератури

Професійний довідник учителя літератури
Назва: Професійний довідник учителя літератури
Автор: Куцінко О. Г.
Рік: 2012
Сторінок: 381
Формат: pdf

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури у 2013-14 н.р.

Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури у 2013-14 н.р.
Таранік-Ткачук К. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-14 н.р.//Світова література. Шкільний світ. - К.: Вил.дім "Шкільний світ", 2013. - № 15. - С. 4-12

У чому причини популярності образу Геракла?

У чому причини популярності образу Геракла?
Геракл обрав небезпечний шлях подвигів до слави. Чи правильний вибір зробив герой? Чи потрібні були ці подвиги людям? Може краще було спокійно, насолоджуючись, прожити життя?
Застосування комбінованого типу аналізу художнього твору
Зарубіжна література в школах України, 2013. - № 6. - С.36-38

« 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 21 22 »