Показано матеріалів: 81-90
У категорії матеріалів: 218
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 21 22 »

Календарне планування з укр.літ. 5 кл.

Календарне планування з укр.літ. 5 кл.
Календарне планування складене відповідно до програми: «Українська література» 5-9 кл.». Укладачі:  Р.В.Мовчан (керівник групи), К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова. (Наказ МОНмолодьспорту від 06.06.2012 р. № 664 зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Підручник: Авраменко О. М.  Українська література : підруч. для 5 кл. — К.: Грамота, 2013.

Календарне планування з української мови. 5 кл

Календарне планування з української мови. 5 кл
  Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми «Українська мова» 5-9 кл.». Укладачі:  Г.Т.Шелехова, М.І.Пентилюк, В.І.Новосьолова, Т.Д.Гнаткович, К.В.Таранік-Ткачук, Н.Б.Коржова  (Наказ МОНмолодьспорту від 06.06.2012 р. № 664 зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585)
Підручник: Єрмоленко С.Я. Українська мова: підр.для 5 кл.- К.: Грамота, 2013
Формат: брошура, doc.

Як поглиблене читання впливає на наш мозок

Як поглиблене читання впливає на наш мозок
Чим більше ви читаєте, тим грамотніше і цікавіше спілкуєтесь. І вибір правильної літератури грає тут не останню роль. У цій статті ми розповідаємо, чим поглиблене читання відрізняється від поверхневого і які книги потрібно читати, щоб стати чудовим співрозмовником.

Перрі Нодельман: Навчати дітей або викладати предмети?

Перрі Нодельман: Навчати дітей або викладати предмети?
Про те, як потрібно викладати літературу дітям. Думка цікава, неоднозначна та доволі актуальна, незважаючи на те, що висловлена понад тридцять років тому.
Вивчення літератури надає доступ до найрізноманітнішої інформації і допомагає краще розуміти самих себе, суспільство й нашу історію. Але його головною метою завжди лишатиметься краще розуміння та отримання насолоди від самої літератури. Тож ми маємо приділяти увагу літературним текстам, а не використовувати їх, аби просувати форми навчання.

Эссе: жанр, который учит мыслить

Эссе: жанр, который учит мыслить
Мы учимся мыслить, пока учимся выражать свои мысли. Поговорим об основном образовательном инструменте, который для этого предназначен. Эссе — это жанр с долгой и интересной историей. 

Шкільний словник літературознавчих термінів

Шкільний словник літературознавчих термінів
Цей словник - одна з перших спроба створення електронного шкільного словника з теорії літератури. Шкільного - тобто він мало знадобиться для прочитання академічних праць, але дуже стане у пригоді для розуміння підручників, посібників, і, певна річ, художніх творів, призначених для старшокласника. Словник зорієнтовано на 11-й клас, тому значна кількість статей у ньому стосується ХХ століття у світовій та українській літературі.

Віршові розміри

Віршові розміри
Як легко запам'ятати віршові розміри
З блогу вчителя української мови та літератури Кунашенко Наталії Григорівни

200 глаголов цифровой таксономии Блума

200 глаголов цифровой таксономии Блума
Пуговицы Блума - прием, придуманный Колин Аланиз, американской учительницей из Техаса. Освоить тему или понятие - довольно скучная постановка задачи, особенно для младших школьников. Куда привлекательнее звучит - застегнуть рубашку. Если рубашка полностью застегнута, ты одет и готов в путь. Иными словами, ученик овладеет понятием/темой, выполнив задания всех уровней от запоминания к созданию.

Вимоги до оцінювання контрольних творів

Вимоги до оцінювання контрольних творів
За письмове мовлення (твір, переказ) виставляють одну оцінку: на основі підрахунку допущених недоліків за зміст і помилок за мовне оформлення, ураховуючи їх співвідношення.
Єдину оцінку за письмову роботу виводять так ...

Різновиди помилок

Різновиди помилок
Мовленнєва діяльність на урок літератури, як правило, завершується створенням мовленнєвого висловлювання чи тексту.
Аналізуючи твори, вчитель повинен правильно кваліфікувати кожне порушення мовної норми, кожен недолік у змісті. Це необхідно для подальшої правильної організації роботи над попередженням помилок з метою вдосконалення мовлення учнів.
« 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 21 22 »