При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
"Мудрі сови"
05.05.2019

Учням пропонується самостійно опрацювати зміст тексту підручника (індивідуально або в групі). Потім вони отримують робочий лист з конкретними питаннями і завданнями з метою обробки інформації, що міститься в тексті.
 
Основи роботи над текстом
Алфавіт. Знайдіть у тексті основні (нові) поняття і запишіть їх у алфавітному порядку. 

Що не чекали? Вибрати з тексту нову інформацію, яка є для Вас несподіваною, оскільки суперечить Вашим очікуванням і первісним уявленням. 

Ти вже знаєш, останні новини? Запишіть ту інформацію, яка є для Вас новою. 

Головна життєва мудрість. Постарайтеся висловити головну думку тексту однією фразою. Або яка із фраз кожного розділу є центральним висловлюванням, які фрази є ключовими? 

Відоме і невідоме. Знайдіть у тексті ту інформацію, яка є для Вас невідомою, і ту інформацію, яка була раніше відома. 

Ілюстративне зображення. Постарайтеся проілюструвати основну думку тексту і, якщо можливо, Вашу реакцію на неї у вигляді малюнка, схеми, карикатури і т.д. 

Повчальний висновок. Чи можна зробити з прочитаного такі висновки, які були б значущі для майбутньої діяльності й життя? 

Важливі теми для обговорення. Знайдіть у тексті такі висловлювання, які заслуговують на особливу увагу, і гідні обговорення в рамках загальної дискусії на уроці. 

Далі вчитель організовує обговорення результатів роботи.

Можуть бути намічені наступні шляхи:
  • пошук додаткової інформації;
  • домашні завдання для окремих учнів або груп дітей;
  • виділення невирішених проблем;
  • изначення подальших етапів роботи.
Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010



Додати коментар
Всього коментарів: 0
avatar