Показано матеріалів: 1-18
У категорії матеріалів: 18


"Книга пісень" Г.Гейне - видатне явище німецького романтизму. Урок

"Книга пісень" Г.Гейне - видатне явище німецького романтизму. Урок
Урок з використанням методу "Шість капелюхів мислення"
Тема. Генріх Гейне – німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму
Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом німецького поета Г. Гейне та його збіркою «Книга пісень»; поглиблювати навички аналізу поетичних творів; розвивати зв’язне мовлення учнів; сприяти вихованню високих почуттів.
Химинець А.А. "Книга пісень" - видатне явище німецького романтизму//Світова література. Шкільний світ, 2015. - № 6. - С.10-17
 

Любов до Батьківщини у вірші Р. Бернса "Моє серце в верховині". Урок

Любов до Батьківщини у вірші Р. Бернса "Моє серце в верховині". Урок
Урок аналізу поетичного твору
Тема. "Моя мрія в гори лине..." Любов до Батьківщини, до рідного краю  у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині". 
Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю поета, проаналізувати поезію "Моє серце в верховині", удосконалювати вміння аналізу ліричних творів, виховувати любов до природи та Батьківщини
Химинець А.А. "Моя мрія в гори лине..." Любов до Батьківщини, до рідного краю  у вірші Роберт Бернса "Моє серце в верховині". //Зарубіжна література в школах України, 2012. - № 12. - С.33

Балада А.Міцкевича «Світязь». Урок

Балада А.Міцкевича «Світязь». Урок
Тема. Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича «Світязь».
Мета: поглибити знання учнів про творчість А.Міцкевича, познайомити з баладою «Світязь», з’ясувати символічні образи балади та елементи фольклору; закріпити знання учнів про жанр балади, розкрити фольклорно-національні традиції в баладі, розвивати вміння виразного читання, аналізу художнього твору, виховувати кращі моральні якості людини.

 

Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей.

Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей.
Мета уроку: ознайомити із давньогрецьким міфом про Прометея, працювати над виразним читанням; вдосконалювати навички роботи з текстом, виховувати здатність на благодійні та героїчні вчинки
Химинець А.А. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей// Зарубіжна література в школах України. – 2013. - № 9. – С.55-56

У чому причини популярності образу Геракла?

У чому причини популярності образу Геракла?
Геракл обрав небезпечний шлях подвигів до слави. Чи правильний вибір зробив герой? Чи потрібні були ці подвиги людям? Може краще було спокійно, насолоджуючись, прожити життя?
Застосування комбінованого типу аналізу художнього твору
Зарубіжна література в школах України, 2013. - № 6. - С.36-38

Образ Мазепи у творах Дж.Байрона, В.Гюго, О.Пушкіна та Ю.Словацького

Образ Мазепи у творах Дж.Байрона, В.Гюго, О.Пушкіна та Ю.Словацького
Компаративний аналіз художнього твору. Фрагмент уроку.
Зарубіжна література в школах України, 2013. - № 4. - С.52-53

Урок-гра. Інтелектуальне змагання «Скарби античності»

Урок-гра. Інтелектуальне змагання «Скарби античності»
Урок  присвячений незвичайному періоду в історії літератури - античності, давнині, коли елліни  створювали цікаві, фантастичні, неперевершені  міфи. У глибинах часу приховані ці дорогоцінні скарби і наша мета відкрити їх красу.
Зарубіжна література в школах України, 2012. - № 1. С. 29-30

Засоби творення комічного в оповіданнях А. П. Чехова. Стильові особливості його творів

Засоби творення комічного в оповіданнях А. П. Чехова. Стильові особливості його творів
Фрагмент уроку стилістичного аналізу художнього твору.
 Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 2. - С. 19

Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів». Мультимедійний урок

Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів». Мультимедійний урок
 Мудрість щирого подарунку. Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів».
Урок на конкурс: "Мультимедійна презентація на уроці аналізу та інтерпретації художнього твору".
 Презентація до уроку
 

Утвердження самоцінності людського життя в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка». Аналіз образу Делоржа

Утвердження самоцінності людського життя в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка». Аналіз образу Делоржа
Фрагмент аналізу образу лицаря Делоржа
Проблемне питання. Чи можна вважати Делоржа справжнім лицарем?
Зарубіжна література в школах України. – 2012. - № 9. – С.18

«Ключі» взаєморозуміння з батьками. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм»

«Ключі» взаєморозуміння з батьками. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм»
Урок за технологією Іntel® «Навчання для майбутнього»
Зарубіжна література в школах України. – 2012. - № 4. – С.10-11

Урок за оповіданням А.Чехова "Скрипка Ротшильда"

Урок за оповіданням А.Чехова "Скрипка Ротшильда"
Фрагмент конспекту уроку з використанням інтерактивної технології Е. де Боно "Шість капелюхів мислення".
"Про що плаче скрипка?"  Воскресіння людської душі в оповіданні А. П. Чехова "Скрипка Ротшильда"
Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу Сучасні підходи до вивчення світової літератури" // Зарубіжна література в школах України. – 2012. – № 2. – С. 20-21

Проблема краси та щастя у казках О.Уайльда «Щасливий принц», «День народження інфанти», «Хлопчик зірка»

Проблема краси та щастя у казках О.Уайльда «Щасливий принц»,  «День народження інфанти», «Хлопчик зірка»
Урок за проектною технологією
"Краса, що відкриває очі людству та веде до щастя»
Проблема краси та щастя у казках О.Уайльда «Щасливий принц»,  «День народження інфанти», «Хлопчик зірка»



Презентація досвіду роботи

Презентація досвіду роботи
Проблемне питання "Розвиток творчого мислення учнів на уроках української та зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій"

Повчальне слово байки. Аналіз байок Езопа, Федра, да Вінчі, Лафонтена, Сковороди

Повчальне слово байки. Аналіз байок Езопа, Федра, да Вінчі, Лафонтена, Сковороди
Урок за технологією критичного мислення.
Химинець, А. А. Повчальне слово байки. Аналіз байок Езопа, Федра, Леонардо да Вінчі, Лафонтена, Сковороди [Текст] : конспект уроку [літератури] / А.А. Химинець // Зарубіжна література в школах України. — К. : Антросвіт, 2011. — № 10. — С. 13-15.
 

5 клас. Усі уроки зарубіжної літ. Паращич В.В.

5 клас. Усі уроки зарубіжної літ. Паращич В.В.
Назва: 5 клас. Усі уроки зарубіжної літератури.
Автор: Паращич В.В.
Видавництво: Основа
Рік:  2009.
Сторінок:  302 с.
Формат: pdf

6 клас. Усі уроки зарубіжної літ. Хорошилова А.В.

6 клас. Усі уроки зарубіжної літ. Хорошилова А.В.
Автор: Хорошилова А. В.
Назва: 6 клас. Усі уроки зарубіжної літератури. 
Видавництво: Основа
Рік видання: 2008
Сторінок: 272
Формат: pdf

10 клас. Усі уроки світ.літ. Рівень стандарт. Чередник Л.А.

10 клас. Усі уроки світ.літ. Рівень стандарт. Чередник Л.А.
Автор: Чередник Л.А
Назва:10 клас. Усі уроки світової літератури. Рівень стандарт.
Видавництво: Ранок
Рік видання: 2011
Сторінок:  208 с.  
Формат: pdf