"Шість капелюхів мислення" на уроках світ.літ-ри
18.12.2014
Як навчити дитину думати і творити? Автор матеріалу ділиться власним досвідом роботи щодо розвитку мислення як логічного, так і творчого, нестандартного, креативного, евристичного на уроках світової літератури.
Химинець А. "Шість капелюхів мислення". Використання методу Едварда де Боно на уроках світової літератури// Світова література. Шкільний світ, 2014. - № 19. - С.6-13
Урок з використанням методу "Шість капелюхів мислення"
- Тема. Генріх Гейне – німецький поет-романтик. «Книга пісень» - видатне явище німецького романтизму
- Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом німецького поета Г. Гейне та його збіркою «Книга пісень»; поглиблювати навички аналізу поетичних творів; розвивати зв’язне мовлення учнів; сприяти вихованню високих почуттів.
Химинець А.А. "Книга пісень" - видатне явище німецького романтизму//Світова література. Шкільний світ, 2015. - № 6. - С.10-17
- Індивідуальне завдання – підготувати до переказу легенду про Лорелей