Ціко І. Г. Медіадидактичний аспект формування етнокультурної компетентності учнів
23.09.2015
Ціко І. Г. Медіадидактичний аспект формування етнокультурної компетентності учнів 5-7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури
У статті зосереджено увагу на теоретичному обґрунтуванні методичних прийомів, які застосовуються вчителем-практиком для створення медіаконтенту в якості аудіовізуального супроводу навчальної теми з літератури, а також доводиться його ефективність за результатами експериментального навчання. У розрізі проблеми формування етнокультурної компетентності учнів 5-7 класів в процесі вивчення зарубіжної літератури на основі авторитетних науково-методичних джерел і огляду практичних методичних знахідок визначається зміст та характер використання етнокультурного фону й шрифто-стилізованого маркування тексту як технологічного інструментарію для створення навчальної наочності.