При копіюванні, використанні та цитуванні матеріалів посилання на сайт Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
Ціко І. Г. Різнорівневі та індивідуальні завдання із зарубіжної літератури для 5-7 кл.
23.09.2015

Формування в учнів навичок працювати над художнім текстом на уроках зарубіжної літератури це альфа і омега успішного вивчення предмета. Більш того, вчитель має розвинути творчі здібності дитини, навчити її неординарно мислити, зіставляти, порівнювати на матеріалі програмних творів, через міжпредметні зв’язки.
Важливим є те, щоб школяр саме на уроках літератури відчув себе не рядовим читачем - «споживачем інформації», а співтворцем майстра художнього слова. З огляду на це, в посібнику пропонується окрім традиційних диференційних завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів) завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва (живопис, музику, скульптуру тощо), міжлітературні зв’язки, сприяти розвитку ерудованості, навиків усного спілкування (соціологічні опитування), писемного мовлення (робота з мовним матеріалом, вміння формулювати тези і висновки) та ін.



Додати коментар
Всього коментарів: 0
avatar