Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [32] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
Метод символічного бачення (або Спіч у малюнках) Символ як глибинний образ реальності, що містить у собі її зміст, може виступати засобом спостереження та пізнання цієї реальності. Метод символічного бачення полягає у відшуканні або побудові учнем зв’язків між об’єктом та його символом. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Метод блайднес (від англ. – сліпий) спонукає учнів до логічного мислення, розвиває зв’язне мовлення Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Цей метод постановки і вирішення проблеми дозволяє описати і спробувати вирішити ціле коло проблем Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Метод порівняння героїв Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Віршована форма з семи рядків, перша і остання з яких, - поняття з
протилежним значенням. Цей вид вірша складається за наступною схемою Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |