| Скарбниця [57] |
| Інновації [45] |
| Уроки [18] |
| Програми [31] |
| Планування [21] |
| Мет.рекомендації [32] |
| ЗНО [6] |
| Позакласна робота [9] |

|
Метод символічного бачення (або Спіч у малюнках) Символ як глибинний образ реальності, що містить у собі її зміст, може виступати засобом спостереження та пізнання цієї реальності. Метод символічного бачення полягає у відшуканні або побудові учнем зв’язків між об’єктом та його символом. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |

|
Метод блайднес (від англ. – сліпий) спонукає учнів до логічного мислення, розвиває зв’язне мовлення Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |

|
Цей метод постановки і вирішення проблеми дозволяє описати і спробувати вирішити ціле коло проблем Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |

|
Метод порівняння героїв Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |

|
Віршована форма з семи рядків, перша і остання з яких, - поняття з
протилежним значенням. Цей вид вірша складається за наступною схемою Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |