Показано матеріалів: 41-45
У категорії матеріалів: 45
Сторінки: « 1 2 3


Метод символічного бачення (або Спіч у малюнках)

Метод символічного бачення (або Спіч у малюнках)
Метод символічного бачення (або Спіч у малюнках)
Символ як глибинний образ реальності, що містить у собі її зміст, може виступати засобом спостереження та пізнання цієї реальності. Метод символічного бачення полягає у відшуканні або побудові учнем зв’язків між об’єктом та його символом.

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Блайднес»

«Блайднес»
Метод блайднес (від англ. – сліпий) спонукає учнів до логічного мислення, розвиває зв’язне мовлення

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Фішбоун» (Fishbone)

«Фішбоун» (Fishbone)
Цей метод постановки і вирішення проблеми дозволяє описати і спробувати вирішити ціле коло проблем

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

«Карта персонажів»

«Карта персонажів»
Метод порівняння героїв

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010

"Діаманта"

"Діаманта"
Віршована форма з семи рядків, перша і остання з яких, - поняття з протилежним значенням. Цей вид вірша складається за наступною схемою

Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010
« 1 2 3