Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [32] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
«Від життєпису письменника до захоплення літературою…» - освітній проект Флешар Олександри Богданівни (вчителя української мови та літератури Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука»), його завдання - продемонструвати цікаві, нетрадиційні, інколи навіть несподівані підходи до вивчення біографії письменника. |
Пуговицы Блума - прием, придуманный Колин Аланиз, американской учительницей из Техаса. Освоить тему или понятие - довольно скучная постановка задачи, особенно для младших школьников. Куда привлекательнее звучит - застегнуть рубашку. Если рубашка полностью застегнута, ты одет и готов в путь. Иными словами, ученик овладеет понятием/темой, выполнив задания всех уровней от запоминания к созданию. |
Метод, за допомогою якого текст набуває певної форми; він полягає у визначенні ролі (хто пише лист), отримувача (хто отримує), формату та теми. |
Як навчити дитину думати і творити? Автор матеріалу ділиться власним досвідом роботи щодо розвитку мислення як логічного, так і творчого, нестандартного, креативного, евристичного на уроках світової літератури. Химинець А. "Шість капелюхів мислення". Використання методу Едварда де Боно на уроках світової літератури// Світова література. Шкільний світ, 2014. - № 19. - С.6-13 |
Буклет-розмальовка для аналізу образу Євгенія Онєгіна |
Учить учиться – одна из важнейших задач современного образования. Однако любая идея требует конкретных конкретных шагов, приёмов и методов. Без сомнения, образование – больше, чем просто передача информации. |
Методична стратегія, яка дає змогу зрозуміти явище різнобічно, у 6 різних площинах Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Таксономія Блума – це ієрархічно взаємопов'язана система освітніх цілей. Кожен її рівень спрямований на формування певних навичок мислення (від простого до складного). |
Прийом "прості та складні запитання" може бути використаний на стадії виклику - це запитання до вивчення теми, на стадії усвідомлення - спосіб активної фіксації запитань по змісту прочитаного, на стадії рефлексії - демонстрація розуміння пройденого. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Дискусійна сітка Елвермана або «павутинка» дискусії Стратегія спрямована на організацію дискусії в класі й формування в учнів чіткої позиції щодо обговорюваних проблем на рівні дібраних ними аргументів. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Плейкасти – інтерактивні листівки, оригінальний спосіб виразити себе |
Метод для проведення словникової роботи як випереджуюче індивідуальне
або групове завдання для кращого розуміння нових слів, понять у шести
площинах Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Метод розвитку творчої діяльності учнів |
Штрихи до правил, штрихи до думок, штрихи, що дозволяють перевірити словарний запас школярів, їх уміння бачити і застосовувати частини мови, складати тематичні складні (красиві!) речення. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Стратегія навчання, яка спонукає учнів вільно думати й відкрито висловлюватися на певну тему, спрямована на стимулювання мислення про зв’язки між окремими поняттями. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Неримований 5-ти рядковий вірш (синквейн з французької мови означає «п'ять рядків») Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Метод аналізу художнього твору, який будується за алгоритмом Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Цей метод допомагає навчитися знаходити вагомі аргументи і формулювати свою думку відносно спірного питання; розбиратися у своїх ідеях, а також-формулювати їх у вигляді чіткої та логічної структури. Стратегія може бути використана на будь-якому етапі уроку. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Відомі психологи Дж.Брендсфорд і Д. Стайн розробили «ідеальний» метод розв'язання проблем. Вони так і назвали його - «ІДЕАЛ» (IDEAL). Кожна буква - це крок, який потрібно зробити, щоб підвищити ймовірність виходу з важкої ситуації. Химинець А.А., Тонкошкурова Л.І. Використання інтерактивних методів та прийомів як засіб формування позитивної мотивації школярів на уроках зар. літ. Ужгород: Гражда, 2010 |
Книжкові трейлери (буктрейлери) з'явилися у світі в 2003 році і відтоді активно розвиваються. |