Буктрейлер Книжкові трейлери (буктрейлери) з'явилися у світі в 2003 році і відтоді активно розвиваються. Це короткий відеоролик за мотивами книги. Основне його завдання – розказати про книгу, зацікавити та заінтригувати читачів. Створення буктрейлера вимагає від автора неповторної креативності, відчуття художньої краси та музичного ритму, знання комп’ютерних технологій. Буктрейлер може виглядати як титроване слайд-шоу, аніматик, телевізійний рекламний ролик, музичний кліп за мотивами книги, а може – як повноцінне короткометражне кіно з власним сюжетом і повним зануренням у світ авторського задуму. Відео ролик не має бути довгим, не більше 3 хвилин, оскільки це оптимальний час, щоб утримати увагу читача.