Скарбниця [65] |
Інновації [45] |
Уроки [18] |
Програми [31] |
Планування [20] |
Мет.рекомендації [32] |
ЗНО [6] |
Позакласна робота [9] |
Учить учиться – одна из важнейших задач современного образования. Однако любая идея требует конкретных конкретных шагов, приёмов и методов. Без сомнения, образование – больше, чем просто передача информации. |
Календар знаменних і пам’ятних дат на 2014/2015 навчальний рік / упоряд.Валентина Здановська ; Український інститут нормативної інформації. Журн. «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр». — К., 2014. — 44 с. |
Назва: Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах Автор: Мірошниченко Л.Ф. Видавництво: К.: Вища школа Рік: 2007 Кількість сторінок: 415 Мова: українська Формат: pdf Розмір: 19,5 Mb |
На офіційному веб-сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти розміщено для обговорення «Орієнтири літературного освітнього канону»(проект). |
Назва: Професійний довідник учителя літератури Автор: Куцінко О. Г. Рік: 2012 Сторінок: 381 Формат: pdf |
Пам'ятка для аналітико-інтерпретаційного дослідження ліричного твору |
План літературно-художнього аналізу твору |
План характеристики літературного образу |
План аналізу байки |
Рецензія на дитячу книгу. План |
Огляд періодичного видання. План |
Богосвятська, А.-М. Методи ейдетики на уроках СЛ : [про систему ейдетики – пам’яті без меж] / А.-М. Богосвятська // Зарубіжна література ШС. – 2011. – № 47-48. – С. 14-19. |
Богосвятська А.І. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 34-41 |
Письменники ювіляри 2013 року |
Сипко, Людмила. Вивчення художнього твору в єдності його змісту і форми [Текст] / Людмила Сипко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - N 10. - С. 19-24 |
План аналізу епічного твору |
Види оцінювання із світової літератури |
План аналізу ліричного твору |
Методична допомога вчителю світової літератури та російської мови на 2012-2013 н.р. |
1. Урок засвоєння нових знань 2. Урок формування умінь та навичок. 3. Урок застосування знань, умінь та навичок. 4. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок. 5. Урок перевірки, оцінки, корекції знань, умінь і навичок. 6. Комбінований урок. Структура уроків ... |