| Скарбниця [57] |
| Інновації [45] |
| Уроки [18] |
| Програми [31] |
| Планування [21] |
| Мет.рекомендації [32] |
| ЗНО [6] |
| Позакласна робота [9] |

| План літературно-художнього аналізу твору |

| План характеристики літературного образу |

| План аналізу байки |

| Рецензія на дитячу книгу. План |

| Огляд періодичного видання. План |

| Богосвятська, А.-М. Методи ейдетики на уроках СЛ : [про систему ейдетики – пам’яті без меж] / А.-М. Богосвятська // Зарубіжна література ШС. – 2011. – № 47-48. – С. 14-19. |

| Богосвятська А.І. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 34-41 |

| Сипко, Людмила. Вивчення художнього твору в єдності його змісту і форми [Текст] / Людмила Сипко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - N 10. - С. 19-24 |

| План аналізу епічного твору |

| План аналізу ліричного твору |

|
Методична допомога вчителю світової літератури та російської мови на 2012-2013 н.р. |

|
1. Урок засвоєння нових знань 2. Урок формування умінь та навичок. 3. Урок застосування знань, умінь та навичок. 4. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь та навичок. 5. Урок перевірки, оцінки, корекції знань, умінь і навичок. 6. Комбінований урок. Структура уроків ... |

| Відомий дитячий поет С. Я.Маршак писав, що майже у кожній книзі для дітей, особливо для маленьких, — два автори: один із них — письменник, другий — художник. |

| Вимоги по написанню творів |

| Види помилок |

| Є.Ільїн про урок літератури |

| Кількість і призначення учнівських зошитів із світової літератури. Орфографічний режим |