Показано матеріалів: 21-40
У категорії матеріалів: 64
Сторінки: « 1 2 3 4 »


Эссе: жанр, который учит мыслить

Эссе: жанр, который учит мыслить
Мы учимся мыслить, пока учимся выражать свои мысли. Поговорим об основном образовательном инструменте, который для этого предназначен. Эссе — это жанр с долгой и интересной историей. 

Шкільний словник літературознавчих термінів

Шкільний словник літературознавчих термінів
Цей словник - одна з перших спроба створення електронного шкільного словника з теорії літератури. Шкільного - тобто він мало знадобиться для прочитання академічних праць, але дуже стане у пригоді для розуміння підручників, посібників, і, певна річ, художніх творів, призначених для старшокласника. Словник зорієнтовано на 11-й клас, тому значна кількість статей у ньому стосується ХХ століття у світовій та українській літературі.

Віршові розміри

Віршові розміри
Як легко запам'ятати віршові розміри
З блогу вчителя української мови та літератури Кунашенко Наталії Григорівни

Вимоги до оцінювання контрольних творів

Вимоги до оцінювання контрольних творів
За письмове мовлення (твір, переказ) виставляють одну оцінку: на основі підрахунку допущених недоліків за зміст і помилок за мовне оформлення, ураховуючи їх співвідношення.
Єдину оцінку за письмову роботу виводять так ...

Різновиди помилок

Різновиди помилок
Мовленнєва діяльність на урок літератури, як правило, завершується створенням мовленнєвого висловлювання чи тексту.
Аналізуючи твори, вчитель повинен правильно кваліфікувати кожне порушення мовної норми, кожен недолік у змісті. Це необхідно для подальшої правильної організації роботи над попередженням помилок з метою вдосконалення мовлення учнів.

Ціко І. Філософські, літературознавчі та перекладознавчі аспекти вивчення творів світової класики в етнокультурному контексті

Ціко І. Філософські, літературознавчі та перекладознавчі аспекти вивчення творів світової класики в етнокультурному контексті
Питання якості читання та сприймання інонаціональних творів перебувають у полі зору світової наукової думки протягом тривалого часу. На початку ХХІ столітті основні пріоритети освітнього простору також зосереджені на проблемі полікультурного розвитку особистості, що немислимий без «об’єктивних уявлень про етнокультурне різноманіття світу». 

Постмодернізм. Лекція

Постмодернізм. Лекція
Михайло Рошко: Постмодернізм. Публічна лекція

Д.Голиков. Как сделать любой школьный урок веселее с помощью Scratch?

Д.Голиков. Как сделать любой школьный урок веселее с помощью Scratch?
Scratch задумывался как простой и наглядный язык программирования для знакомства учеников младших классов с основами программирования. Его создатель Митчел Резник считает, что активное познание — познание через моделирование окружающего мира — является наиболее эффективным способом обучения. 

Программа для автоматической расстановки дат проведения уроков в календарно-тематическом планировании

Программа для автоматической расстановки дат проведения уроков в календарно-тематическом планировании
Назначение программы - помочь учителю в разработке календарно-тематического планирования. В частности, программа существенно экономит время, необходимое для расстановки дат проведения уроков и анализа количества часов, приходящихся на изучение учебной дисциплины в календарных границах учебного периода согласно составленному расписанию уроков.

А.Шперх. Прошёл бы Сократ педагогическую аттестацию?

А.Шперх. Прошёл бы Сократ педагогическую аттестацию?
Недавно один мой коллега, которого я очень уважаю, в полемике об использовании на уроках компьютеров, написал: «Боюсь даже представить, чего добился бы Сократ, будь у него не только палочка для песка, но и компьютер, интернет, камера и так далее…»

Ціко І. Г. Різнорівневі та індивідуальні завдання із зарубіжної літератури для 5-7 кл.

Ціко І. Г. Різнорівневі та індивідуальні завдання із зарубіжної літератури для 5-7 кл.
У посібнику пропонується окрім традиційних диференційних завдань (репродуктивного, конструктивного, творчого рівнів) завдання індивідуального характеру, які покликані допомогти опануванню того чи іншого літературного твору через інші види мистецтва (живопис, музику, скульптуру тощо), міжлітературні зв’язки, сприяти розвитку ерудованості, навиків усного спілкування (соціологічні опитування), писемного мовлення (робота з мовним матеріалом, вміння формулювати тези і висновки) та ін.

І.Ціко. Організація роботи з оригіналом і перекладом

І.Ціко. Організація роботи з оригіналом і перекладом
Останнім часом українське суспільство перед системою загальної середньої освіти ставить ряд важливих питань, пов’язаних із формуванням у підростаючого покоління національно-культурної ідентичності, збереженням самобутності рідної (української) культури, а також етнокультур народів, які проживають на території нашої країни та за її межами, вихованням толерантного ставлення до матеріальних і духовних надбань людства, плеканням мирного співіснування та діалогу між представниками різних етносів і національностей. У контексті сказаного значущою стає роль шкільного курсу «Зарубіжна література».

Ціко І. Г. Медіадидактичний аспект формування етнокультурної компетентності учнів

Ціко І. Г. Медіадидактичний аспект формування етнокультурної компетентності учнів
У статті зосереджено увагу на теоретичному обґрунтуванні методичних прийомів, які застосовуються вчителем-практиком для створення медіаконтенту в якості аудіовізуального супроводу навчальної теми з літератури, а також доводиться його ефективність за результатами експериментального навчання. 

Відео збірка методичних матеріалів

Відео збірка методичних матеріалів
Відео збірка методичних матеріалів від інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
 

Как эффективно делать записи во время урока

Как эффективно делать записи во время урока
Эта статья посвящена трём эффективным техникам ведения записей и тому, как показать ученикам пользу от этого занятия. Умение конспектировать новую информацию — навык, за который ваши ученики будут благодарны вам всю жизнь. 
 

Словарик учителя XXI века

Словарик учителя XXI века
Мы много пишем о современных цифровых инструментах и технологиях, которые изменяют образовательную среду. Но беда в том, что не все знакомы даже с их названиями.

"Шість капелюхів мислення" на уроках світ.літ-ри

"Шість капелюхів мислення" на уроках світ.літ-ри
Як навчити дитину думати і творити? Автор матеріалу ділиться власним досвідом роботи щодо розвитку мислення як логічного, так і творчого, нестандартного, креативного, евристичного на уроках світової літератури.

Химинець А. "Шість капелюхів мислення". Використання методу Едварда де Боно на уроках світової літератури// Світова література. Шкільний світ, 2014. - № 19. - С.6-13

Необхідні документи для вчителя

Необхідні документи для вчителя
Наказ МОН № 297 від 17.05.2005  Про подолання проявів бюрократизму в освіті
Лист МОНмолодьспорту № 1/9-779 від 25 жовтня 2012 року Щодо атестації педагогічних працівників
Наказ МОН № 648 від 27 травня 2014 року  Про вимагання документації, не передбаченої законодавством
Лист МОН № 1/9-586 від 11 листопада 2014 року Щодо здійснення вчителем науково-дослідницькоїдіяльності та пошукової роботи
Лист МОН № 1/9-630 від 05.12.14 року Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя

Мультимедійний супровід уроку. Презентація

Мультимедійний супровід уроку. Презентація
Презентація для тих, хто хоче вдосконалити навички створення презентацій, створити ефективний мультимедійний супровід уроку світової літератури

Интерактивное обучение по методу Э. Мазура (один из видов перевёрнутого обучения)

Интерактивное обучение по методу Э. Мазура (один из видов перевёрнутого обучения)
Учить учиться – одна из важнейших задач современного образования. Однако любая идея  требует конкретных конкретных шагов, приёмов и методов.
Без сомнения, образование – больше, чем просто передача информации.
« 1 2 3 4 »