Прості та складні запитання
Прийом "прості та складні запитання" може бути використаний на стадії виклику - це запитання до вивчення теми, на стадії усвідомлення - спосіб активної фіксації запитань по змісту прочитаного, на стадії рефлексії - демонстрація розуміння пройденого. Метод передбачає роботу з таблицею: в праву колонку записуються питання, які потребують простої, односкладної відповіді (наприклад: Хто автор оповідання "Хамелеон"?); у лівій колонці - питання, які потребують докладної розгорнутої відповіді.
Складні питання – це проблемні питання, що не мають однозначної відповіді, вимагають звернення до інших джерел, які спонукають учнів до подальшого пошуку. | Прості питання - це питання на розуміння тексту. (Традиційно такі питання ставить сам вчитель після тексту) |
Дайте пояснення, чому ...? Поясніть, чому ...? Чому Ви думаєте ...? Чому Ви вважаєте ...? У чому різниця ...? Запропонуйте, що буде, якщо? Що, якщо ... ? | Хто? Що? Коли? Може ..? Буде ...? Чи міг ... ? Як звати ...? Чи було ...? Чи згодні Ви ...? Чи вірно ...? |
Всього коментарів: 0 | |